Min kommentar till en blogg.

Hahaha! Jag skulle gärna adoptera någon gång i livet men tror att det är svårt att adoptera ett spädbarn som handikapp. Jag har hört att man får adoptera ett barn som är själv har särskilda behov. Inga problem för mig, jag kommer att älska att vara mamma tror jag! :)

Det finns många barn med särskilda behov som inte blir adopterade utan att de fick stanna kvar på barnhemmet. Hemskt att tänka så men det var tur att de "friskförklarade" mig i Korea så att jag kom iväg. Ibland vill jag nästan leta upp mina biologiska föräldrar och tacka dem för att de var kloka och adopterade bort mig. Jag tror att jag aldrig kan få ett så underbart liv som jag har idag! :) Kramar till er tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0