Redan nervös!

Igår pratade jag med mamma i telefonen och fick veta att brorsans rektor av något skäl (jag vet inte vilka skäl han/hon har) förbjudit alla att ta ut ledighet under läsåret. Jag tycker att det låter konstigt men mamma och pappa ska kolla med resebyrån om vi kunde få åka med i juni. Det skulle passa mig bra ändå.

Jag blir nervös när jag tänker på det. Juni 2009 är till nästa år ja men jag var helt bombsäker på att jag skulle få åka till hösten 2009 men nu verkar det som att vi kanske ska åka tidigare. Det är mycket funderingar om landet som jag har. Jag och brorsan har pratat om Korea, om att vi känner oss otroligt dragna till landet.

Ja, det gör jag men ändå känner jag mig supersvensk. Jag är så jävla svensk. Skitsvensk!

Det enda som fattas på mig för att kunna kännetecknas som svensk är utseendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0