Hitta hem - Vuxna adopterade från Korea berättar

Jag läste boken för några år sedan och fastnade! Jag tyckte om att se bilderna på personerna i boken och de var vackra männniskor full med tankar och drömmar. Ganska nyligen bestämde jag mig att köpa boken eftersom jag vill ha den i bokhyllan.

Men jag blev besviken över att boken inte finns på lagret överallt och jag har skickat till förlaget där de tryckte boken men inte fått svar. Nu har jag skickat ett mail till en av bokens redaktörer, Astrid Trotzigs förlag och bett dem skicka vidare till henne. Kanske vet hon vart man kan köpa boken? 

Uppdatering: Nu har jag fått mail av Sofia French den andra redaktören och man kan köpa boken direkt hos dem. Vad bra och jag blev väldigt glad!

Jag funderar på att gå till biblioteket imorgon och låna boken "Jag önskar dig ett vackert liv" där ogifta mödrar skrivit brev till sina barn som de lämnade bort. Det räckte för mig att läsa recensionen för att jag skulle börja gråta. Jag var tillochmed på ett tåg och grät. Där började jag undra över hur mina biologiska föräldrar tänkte när de lämnade bort mig. Det måste ha varit smärtsamt och jag undrar om de kommer ihåg min födeselsedag vid varje år? Det är många frågor som cirklulerar runt mitt huvud ibland. Men det finns folk som minns min födelsdag: min familj, släkt och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0